Argitalpenak

2018an sortu zenetik taldearen argitalpenen zerrenda da hau. Berrienak edo garrantzitsuenak orrialde honen amaieran agertzen dira, aparteko sarrera batean, testu osoarekin ahal den guztietan.

2023

LIBURUAK

  1. Altuna, B. 2023. En la piel del otro. Ética, empatía e imaginación moral. Plaza y Valdés.
  2. Bayon, U. 2023. Pobrezia kronifikatua kapitalismo kognitiboan. Apeirón.
  3. Lavilla, J. & Aguirre, J. 2023. Zoriontasunaren defentsan: Epikuro. Katakrak.
  4. Eizagirre, X. & Txapartegi, E. (argk.) 2023. Moderniaren Hastapenak Euskal Herrian. XVI. mendea: Elkanoren ingurune kulturala. Jakin.
  5. Casado, A., Txapartegi, E., Arrieta, I., Pérez-Prat, L., Goñi, L., Zilbeti, M., & Zugaza, U. 2023. Gipuzkoa irudikatuz: Ikuspegi partekatu baterako laborategiaren lehenengo emaitzak. Booktegi. ISBN 978-84-09-53857-7.

LIBURU ATALAK

  1.  Aguirre, J. & Lavilla, J. 2023. “Del goce y la adulación a la búsqueda de la verdad. El diálogo platónico como nuevo modelo de poesía y retórica”. En López, J. M. (ed.). ἀρχαΐζω: problemas de la filosofía antigua en clave iberoamericana. San Martín (Argentina): Uuirto, 161-198.  
  2. Asenjo, I., Pérez-Izaguirre, E. & Vicent, N. 2023. “La libertad de elección en educación: Modelos lingüísticos, white flight, segregación escolar e inclusión. Una revisión del arte desde y para la realidad vasca”. En Roman, G. & Orcasitas-Vicandi, M. Pedagogías lingüísticas y culturales sostenibles en contextos educativos. Graó. 
  3. Casado, A. 2023. “Foreword”. In: Bitoriano Gandiaga’s Basque Wine, or the Art of Frugal Innovation. Jakin – UPV/EHU, 3-11. ISBN 978-84-949758-1-3
  4. Casado, A. 2023. “La casa grande en los caminos del bosque: la imaginación como fármaco para la ecoansiedad en Thoreau”. En: Albelda, J. Arribas-Herguedas F. Madorrán, C. Humanidades ecológicas: hacia un humanismo biosférico. Tirant Humanidades, 209-220.
  5. Lavilla, J. 2023. “Algunas consideraciones sobre la crítica platónica a la escritura: el diálogo filosófico y la transmisión de la filosofía”. En Aguirre, J., Casadesús, F., Terceiro, N. & Zamora, J. M. (eds.). La transmisión del conocimiento en la Atenas democrática. Salamanca: Guillermo Escolar, 213-231. 
  6. Lavilla, J. 2023. “La aporía como herramienta didáctica en el Laques y el Gorgias”. En Bossi, B. (ed.), La relación socrática maestro-discípulo: transmisión y transformación. Salamanca: Guillermo Escolar, 43-58. 
  7. Matxain, K. 2023. “El bertsolarismo entre las estéticas de identidad y oposición: Tres estudios de caso”. En Bermúdez Vázquez, M. & Rojano Simón, M. (coords.), Estudios sociales, estética, arte y género: Nuevos enfoques. Dykinson, 113-126.
  8. Matxain, K. 2023. “Hacia una conceptualización ampliada del bertsolarismo: Entre comunicación genuina y texto teatralizado”. En Rebollo-Bueno, S., Algaba, C. & Fernández Martínez, L.M. (coords), Género y educación ante la manipulación de la comunicación. Dykinson, 925-940. 
  9. Pérez, L., Márquez, J., Arnoso-Martinez, M., Gastón, A., Guerendiain, I., Casado, A. & Minguez, X. 2023. “Hacia la universidad popular: ingredientes para un cocinado participado”. In: Roman, G. & Orcasitas, M. (coords.), Innovación educativa y diversidad. El rol del capital etnocultural como eje del cambio. GRAÓ (Barcelona). ISBN: 978-84-19416-34-6
  10. Eizagirre, A., Larrea, M. & Tapia, F. 2023. “Active experimentation through action research: The experience of the Etorkizuna Eraikiz Think Tank.” In: Barandiarán, X., Canel, M. J. & Bouckaert, G. (eds), Building Collaborative Governance in Times of Uncertainty: Pracademic Lessons from the Basque Gipuzkoa Province. Leuven University Press, 127-138.

ARTIKULUAK

  1. Aguirre, J. & Lavilla, J. 2023. Platón perspectivista. Revista de la Sociedad Española de Lógica, Metodología y Filosofía de la Ciencia en España, 67, 36-40.
  2. Aguirre, J. & Lavilla, J. 2023. La búsqueda de la valentía en los diálogos platónicos. Synthesis, 30(1), e130. 
  3. Arrieta, I. 2023. Más allá de la toma de decisiones: Una visión contextual y multidimensional de la autonomía del paciente. Journal of Healthcare Quality Research 38, 315-20.
  4. Casado, A. 2023. The Extended Citizens’ Assembly Model for Collaborative Governance: Co-creating a Shared Vision from the Basque Gipuzkoa Province. Journal of Awareness-Based Systems Change 3(2), 229-249.
  5. Etxeberria, A., Cortés, D. & Torres, M. 2023. Organisms, Life Relations, and Evolution: Inter-Dependencies after Kropotkin’s Mutual Aid. ArtefaCToS. Revista de Estudios sobre la Ciencia y la Tecnología 12(1), 179-204.
  6. Karakasis, G., & Lavilla, J. 2023. Fight for Nothing: Fight Club and Nihilism in Capitalist Society. Images, 31(40), 149-160.
  7. Lavilla, J. & Salgueiro, D. 2023. Conocer, hablar y nombrar según Platón: una lectura cruzada del Fedro y del CrátiloAlpha: revista de artes, letras y filosofía, 56, 125-143. 
  8. Pérez-Izaguirre, E., Arrieta, I. & Ramírez, E. 2023. Synergies between schools and rural museums: Insights from the Spanish Pyrenees. Curator: The Museum Journal, 66: 165-182. 
  9. Pérez-Izaguirre, E. & Liñero, A. 2023. What can graffiti tell us about emotions and motivation? Some key points for learning. Trends in Psychology.
  10. Torres, M. 2023. El enfoque de las capacidades, las generaciones futuras y la reducción del sufrimiento extremo. ISEGORÍA. Revista de Filosofía moral y política 68 (e24): 1-13.

TXOSTENAK

  1. Casado, A., Pérez, L., Carbayeda, L., & Garmendia, A. 2023. Tolosako Herritarren Batzarra. Ebaluazio txostena. Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

2022

LIBURUAK

  1. Aguirre, J. & Lavilla, J. (eds.). 2022. Platón y la valentía: “Laques”. Plaza y Valdés.
  2. Casado, A. 2022. Casa de cambios. Activar capacidades transformadoras siguiendo a Henry D. Thoreau, Martha Nussbaum y Otto Scharmer. Barcelona, NED.
  3. Pérez-Izaguirre, E. & Permach, N. 2022. Lehen Hezkuntzako ikastetxeen antolakuntza Euskal Autonomia Erkidegoan. Euskal Herriko Unibertsitatea.
  4. Roman, G., Orcasitas-Vicandi, M., Leonet, O, & Pérez-Izaguirre, E. (eds.). 2022. Educando en el siglo XXI: El rol de la innovación y las nuevas tecnologías en los procesos de aprendizaje. Graó.
  5. Salazar, R. & Zilbeti, M. 2022. Puesta en práctica de los Principios Rectores sobre las Empresas y los Derechos Humanos de la ONU en la actividad industrial del municipio de Oñati, Gipuzkoa. Oñati, IISJ.
  6. Torres, M. 2022. Poder animal. Capacidades y derechos de los animales. Madrid, Plaza y Valdés.

LIBURU ATALAK

  1. Bayon, A. 2022. “XVI. Euskaldunak ezabatu ziren mendea”. In: Eizagirre, X. & Txapartegi, E. (argk.) Moderniaren hastapenak Euskal Herrian. Andoain: Jakin / EHUko argitalpen zerbitzua, 27-38.
  2. Casado, A. 2022. “Unibertsitate hutsa ber-habi(li)tatu: partaidetza, kalitatezko denborak eta espazioak ikuspegi kolektiboak elkarren artean sortzeko”. In: Arnoso, M. & Gastón, A. (argk.) Unibertsitatea larrialdi testuinguru batean. Donostia: Emaús Fundación Social, 165-173.
  3. Perez-Izaguirre, E., Correa, J.M. & Chaves, E. 2022. “Revisiting the ethics of Basque educational ethnographic research based on a post-qualitative inquiry: A proposal for inclusive ethics”. In: Russell, L., Barley, R. & Tummons, J. (eds.) Ethics, Ethnography and Education, Emerald Publishing Limited, 67-86.
  4. Perez-Izaguirre, E., Perurena, N. A., & Olaskoaga, L. F. 2022. “Las aportaciones de la Webquest a la inclusión educativa: una propuesta en tiempos de COVID-19”. En Roman Etxebarrieta,  M. Orcasitas-Vicandi, O. Leonet Sieso & E. Pérez-Izaguirre (coords). Educando en el siglo XXI: El rol de la innovación y de las nuevas tecnologías en los procesos de aprendizaje. Graó, 23-32.
  5. Txapartegi, E. 2022. “Elkano. Lehen euskaldunen hipotesia.” In: Eizagirre, X. & Txapartegi, E. (argk.) Moderniaren hastapenak Euskal Herrian. Andoain: Jakin / EHUko argitalpen zerbitzua, 213-224.
  6. Ureta, M., Zugaza, U. & Del Hoyo, I. 2022. “Investigando para la profundización democrática desde la interseccionalidad: diálogo entre dos investigaciones situadas”. In: Formas y escalas emergentes de las democracias contemporáneas: miradas desde la sociedad vasca. Dykinson, 349-365.
  7. Zilbeti, M. 2022. “Micro-relato Arteleku-Zehar”. In: Arteleku Artxiboa. Donostia, Diputación Foral de Gipuzkoa, 243-261.

ARTIKULUAK

  1. Altuna, B. 2022. ¿Pero leer novelas nos hace mejores? Ficción literaria y desarrollo moral. Revista Co-Herencia,19 (36), 239–267.
  2. Altuna, B. 2022. Entre la imaginación comprensiva y la imaginación compasiva. Apuntes para una pedagogía. Artnodes. Revista de Arte, Ciencia y Tecnología, 22, 1-9.
  3. Altuna, B. 2022. La regla de oro: significado, historia y dificultades de aplicación. Ideas y Valores, Revista Colombiana de Filosofía, nº 180, 219-240.
  4. Casado, A. 2022. Explorar los Límites: Crisis, Asambleas y Nuevas Oportunidades. Galde 38: 33-35.
  5. Casado Da Rocha, A., Vallejo Morales, N. 2022. Communities of practice for an ecology of the imagination. Artnodes, nº 29, 1-10.
  6. Díez de Fortuny, L., Altuna, B. 2022. Eutanasia: revisión terminológica y elección de perspectiva. Revista Bioética Complutense 44, 8-12.
  7. García, O. & Pérez-Izaguirre, E. 2022. The development of student autonomy in Spain over the last 10 years: a review. Educational Review, 1–20.
  8. Lavilla, J. 2022. Antilogy, Dialectic and Dialectic’s Objects in Plato’s Phaedrus. Méthexis, 34(1), 24-41.
  9. Lavilla, J. 2022. La legislación sobre el cuerpo en el libro VII de la Política de Aristóteles. Diálogos, 110, 99-118.
  10. Pérez-Izaguirre, E., Urtizberea, I. A., & Boixaderas, E. R. 2022. Synergies between Schools and Rural Museums: Insights from the Spanish Pyrenees. Curator: The Museum Journal, 165-182.
  11. Pérez-Izaguirre, E., Roman, G., & Orcasitas-Vicandi, M. 2022. Immigrant minority languages and multilingual education in Europe: A literature review. International Journal of Multilingualism.
  12. Torres, M. 2022. ¿A quién pertenece la naturaleza? Sintiencia, ética ambiental e intervención en la naturaleza. Estudios de Filosofía 65: 7-29.
  13. Txapartegi, E. 2022a. Errealitate krisiei aurre egiteko unibertsitatea. Jakin, 252, 97-110.
  14. Txapartegi, E. 2022b. Euskal Unibertsitatea eta herrigintza-familiak. Uztaro, 122, 39-56.

IRAKASKUNTZA MATERIALAK

  1. Casado, A., Garmendia, A. 2022. Justizia eta eskubideak 21. mendean. UPV/EHUko OpenCourseWare, 14. ISSN 2255-2316

2021

LIBURUAK

  1. Lavilla De Lera, J. & Aguirre, J. (eds.) 2021. Humor y filosofía en los diálogos de Platón. Barcelona-México, Anthropos-UAM Iztapalapa.

LIBURU ATALAK

  1. Aguirre, J., & Lavilla De Lera, J. 2021. “Prólogo”. En: Anaximandro. Con-textos e interpretaciones,Sello Editorial UNAD, 10-16.
  2. Altuna, B. 2021, “Sarrera”. En: John Stuart Mill: Utilitarismoa, Limes Bilduma. EHU Argitalpen Zerbitzua.
  3. Bayon, U. 2021. “Barbaroak eta jakintsuak. Injustizia epistemikoak, espainolak eta euskaldunak”. En: Pentsamendu bat gure munduari: Joxe Azurmendi Kongresua, Eizagirre, X. & Zabaleta, I. (eds), Jakin-UPV/EHU, 75-87.
  4. Casado, A. 2021. “Walden-eko bost urtaroak (irakurketako gida)”. En: Thoreau H.D. Walden, Katakrak, 15-27.
  5. Lavilla, J. 2021. “Azurmendiren Pentsamendu Sokratikoaren testuinguraketaz”. En: Pentsamendu bat gure munduari: Joxe Azurmendi Kongresua Eizagirre, X. & Zabaleta, I. (eds). Jakin-UPV/EHU, 311-319.
  6. Raposo-Rivas, M., Canet, O., Zabalza, M. A., Cebrián, M., Erkizia, A., Barberá, M. A., & Zabalza, M. A. 2021. “Prácticas externas virtuales versus presenciales transformando los retos en oportunidades para la innovación”. En: XVI Symposium Internacional sobre el Practicum y las prácticas externas. Prácticas externas virtuales versus presenciales: transformando los retos en oportunidades para la innovación: actas, Poio, 14-18.
  7. Sarroub, L. K., Nicholas, C., & Pérez-Izaguirre, E. 2021. “Can Basque be Protected in Multi-ethnic Environments?: Methodological Dilemmas in Basque School Ethnography”. En: Doing Fieldwork at Home: The Ethnography of Education in Familiar Contexts, Rowman & Littlefield Publishers.

ARTIKULUAK

  1. Altuna, B. 2021. David Hume y Adam Smith: semejanzas y diferencias en torno a la ‘simpatía’. Revista Pensamiento, vol 77, nº 294, 381-399.
  2. Bayon, U. 2021. Uzkurtze epistemikoa: pobreziaren erreprodukzioa kapitalismo kognitiboan. Udako Euskal Unibertsitatea, 143-150.
  3. Lavilla, J. 2021. El héroe como problema político: conflicto entre la identidad y la alteridad en el teatro de Dioniso. Hypnos 46, 1-20. 
  4. Lavilla, J. 2021. A complementary observation to determine Phaedrus’ age in Plato’s Phaedrus. Ágora. Estudos Clássicos em Debate, 23, 45-62.
  5. Lavilla, J. 2021. La dicotomía interior/exterior en el «Fedro» de Platón. Pensamiento. Revista de Investigación e Información Filosófica, 77(293), 41-63.
  6. Lavilla, J., & Aguirre, J. 2021. La broma de Sócrates inspirado. Plato, 22, 159-175.
  7. Lireño, A. M. & Pérez-Izaguirre, E. 2021. ‘I want to learn to do that’: subcultural heritage, identity, and learning graffiti in Pamplona. International Journal of Heritage Studies 27(6), 570-583. 
  8. Matxain, K. 2021. Kanpo-homologazioa bertsolaritzan: Txirrita-Basarri etena. Uztaro, nº 116, 91-113.
  9. Pérez-Izaguirre, E., & Cenoz, J. 2021. Immigrant students’ minority language learning: an analysis of language ideologies. Ethnography and Education, 16(2), 145–162.
  10. Pérez-Izaguirre, E.; Châteaureynaud, M. A. & Amiama, J. 2021. Teachers’ view on the elements that enhance and hamper Basque and Occitan teaching in southern France: an exploratory approach. Diaspora, Indigenous and Minority Education 15(3), 151-165.

2020

LIBURU ATALAK

  1. Díaz, J., Enguita, N., Fernández, O., Vallés, L. & Zilbeti, M. 2020. “Un encuentro A través de la arena”. En: A través de la arena. Madrid, CentroCentro, 65-86.

ARTIKULUAK

  1. Arnoso, M., I. G. Gabás, M. L. Fernandez, X. M. Alcaide, L. Pérez Prat, y J. M. Morín. 2020. Elaboración de Trabajos Académicos Participados y En La Grieta: Una Comunidad de Aprendizaje Para Agentes Implicados. Dilemata, nº 33, 77-94.
  2. Arrieta, Ion. 2020. ¿Analizamos la partida? Comunidades de práctica, análisis post mortem y módulos de ajedrez. DILEMATA. International Journal of Applied Ethics 33: 199-208.  
  3. Casado, A., Arnoso, M., Perez, L. & Ibarloza, E. 2020. Jauzi Handia: una comunidad de práctica para la formación en cultura democrática en el campus de Gipuzkoa. DILEMATA. International Journal of Applied Ethics 33: 117-133.
  4. Casado, A. 2020. Henry David Thoreau and Scientific Culture. Anglo Saxonica 17(1), 11.
  5. Casado, A. 2020. Pentsamenduaren marruskadura: etika eta praktika komunitateak. Jakin 237-238 (número doble), 121-136.
  6. Etxebarrieta, G. R., Álvarez, M. I. C., Pérez-Izaguirre, E., & Santamaria, M. D. 2020. El papel de los medios de comunicación en situaciones de crisis sanitaria. La percepción de la población en torno al control y las normas sociales durante la pandemia del COVID-19. Revista latina de comunicación social, 78, 437-456.
  7. Etxebarrieta, G. R., Pérez-Izaguirre, E., & Langarika-Rocafort, A. 2020. Teaching Minority Languages in Multiethnic and Multilingual Environments: Teachers’ Perceptions of Students’ Attitudes toward the Teaching of Basque in Compulsory Education.Education Sciences, 10(2), 25.
  8. Garcés, M. y Casado, A. 2020. Comunidades de práctica y el futuro de la educación. DILEMATA. International Journal of Applied Ethics 33, 5-9.
  9. Goñi, L. & Pérez-Izaguirre, E. 2020. Las Comunidades de Práctica enfermeras: Un proceso de aprendizaje e identidad. DILEMATA. International Journal of Applied Ethics 33, 39-49.
  10. Granados, J. L. & Casado, A. 2020. University and Future-Oriented Cultures: Reflections on Cultivating Communities of Practice in the Basque Country. World Futures Review 12: 4, 351-362. 
  11. Matxain, K. 2020. Bat-bateko bertsolaritzaren funtsezko ezaugarriak: azterketa sinkroniko bat. Fontes linguae vasconum, nº 129, 87-116.
  12. Matxain, K. 2020. Bertsolari txapelketen distortsioak: lehia arautua komunikazioaren kaltetan. Gogoa, 21, 29-59.
  13. Pérez-Izaguirre, E. & Cenoz, J. 2020. Immigrant students’ minority language learning: an analysis of language ideologies. Ethnography and Education 16(2), 145-162.
  14. Pérez-Izaguirre, E. & Etxebarrieta, G. R. 2020. Alliances, oppositions and the nature of ephemeral identities in ethnically diversified Basque education (Alianzas, oposiciones y la naturaleza de las identidades efímeras en el sistema educativo vasco étnicamente diverso). Culture and Education, 32(2), 272–298.
  15. Pérez-Izaguirre, E. & Etxebarrieta, G. R. 2020. Alliances, oppositions and the nature of ephemeral identities in ethnically diversified Basque education. Culture And Education, 32(2), 272-298.
  16. Tapia, F. & Erkizia, A. 2020. Cultivando una comunidad de práctica en el campus de Gipuzkoa de la UPV/EHU: el caso de la Clínica Jurídica por la Justicia Social. DILEMATA. International Journal of Applied Ethics 33, 67-77.
  17. Torres, M. 2020. Deliberación moral, procesos grupales y comunidades de práctica: cómo la psicología social y las comunidades de práctica pueden mejorar la toma de decisiones en bioética.DILEMATA. International Journal of Applied Ethics 33, 171-184.
  18. Txapartegi, E. 2020. Elkanotar Juan Sebastian, Pizkundeko humanista utopikoa? Gogoa, 21, 61-99.
  19. Zugaza, U. 2020. Apuntes críticos sobre las dinámicas de institucionalización de la interseccionalidad. Revista Internacional De Sociologia, 78(1), 152.

2019

LIBURUAK

  1. Casado, A. (ed.) 2019. Cultura dual. Nuevas identidades en interacción universidad-sociedad. Madrid, Plaza y Valdés.

LIBURU ATALAK

  1. Casado, A. 2019. “University Culture as Communities of Practice: Cultivating Interactions Inside and Outside Campus”. Humanities and Higher Education: Synergies between Science, Technology and Humanities, Guni Network, 224-228. 
  2. Casado, A. 2019. “Ética, literatura y comunidades de práctica”. En: Hacer justicia haciendo compañíaHomenaje a Mª Teresa López de la Vieja, Roldán, I. et al. (eds.), Universidad de Salamanca, 41-49.
  3. Pérez-Izaguirre, E. 2019. “Entre la etnografía, la escuela y la universidad”. En: Cultura Dual: Identidades en interacción universidad-sociedad, Casado, A. (ed.), Plaza y Valdés, 221-233.
  4. Torres, M. & de Miguel, I. 2019. “El pensamiento filosófico kantiano y los animales: una revisión”. En: Ética Animal: Fundamentos teóricos, empíricos y dimensión práctica,  B. Aguilera, J.A. Lecaros & E. Valdés (eds.), Universidad Pontificia Comillas, 229-248.
  5. Txapartegi, Ekai. 2019. “Filosofía en la era empresarial”. En: Cultura Dual: Identidades en interacción universidad-sociedad, Casado, A. (ed.), Plaza y Valdés, 141-167.

ARTIKULUAK

  1. Arrieta, Ion. 2019. Autonomies in interaction. Patient autonomy and non-adherence to treatment. Frontiers In Psychology 10: 1857.
  2. Casado, A. & Uria, E. 2019. Cultivando comunidades de práctica en la extensión universitaria. Periférica Internacional: Revista para el análisis de la cultura y el territorio 20, 100-107.
  3. Del Mar Boillos, M., Pérez-Izaguirre, E., & Apaolaza-Llorente, D. 2019. Systems of Augmentative and Alternative Communication (SAACs) in Spain: A Systematic Review of the Educational Practices Conducted in the Last Decade. Social Sciences, 8(1), 15.
  4. García, O. 2019. La construcción del DSM – The construction of the DSM: Genealogía de un producto sociopolítico. Theoria: An International Journal for Theory, History and Foundations of Science, 34(3), 441-460.
  5. Lavilla, J. 2019. Aristotelesen Nikomakorentzako Etikaren VII. liburuaren garrantziaz. Gogoa 20, 13-37.  
  6. Lavilla, J. 2019. Mugimendu sofistikoaren eta erretorikaren gaien bidez Filosofia Batxilergoan irakasteko hainbat gako. Tantak, 30(2), 9-39.
  7. Pérez-Izaguirre, E. 2019. Educational inequalities, teacher authority and student autonomy in multi-ethnic Basque secondary education.Issues in Educational Research, 29(2), 519–536.
  8. Pérez-Izaguirre, E. 2019. Can linguistic transgression define identity in educational settings? A Basque-based framework for identity in interaction. Frontiers in Psychology 10:1741.
  9. Txapartegi, E. 2019. Filosofia eta lan-merkatua: Filosofo izan nahi dut haunditzean. Hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria, 239, 30-31.
  10. Zugaza, U., Del Hoyo, I., García, M. G., Gurrutxaga, I. A., & Vélez, M. A. 2019. La inclusión de la perspectiva de género en la docencia de la Universidad del País Vasco: diagnóstico y propuestas. Revista de Estudios Empresariales. Segunda Época, 1(2), 25-48.

2018

LIBURU ATALAK

  1. Román, G., & Pérez-Izaguirre, E. 2018.Identidades efímeras: análisis de estrategias de alianza etnolingüística en sistemas educativos multiculturales”. En: Lenguas, patrimonio e identidades. Perspectiva educativa, Delta, 315-322.

ARTIKULUAK

  1. Aguirre, J., & Lavilla, J. 2018. the philosopher against the rhapsodist. Socrates and Ion as characters in Plato’s Ion. Filozofia, 73(2), 108-118.
  2. Altuna, B. 2018. Empatía y moralidad: las dimensiones psicológicas y filosóficas de una relación compleja. Revista de Filosofía 43 (2): 245-262.
  3. Altuna, B. 2018. La imaginación moral, o la ética como actividad imaginativa. Daimon Revista Internacional de Filosofía 74, 155-169.
  4. García, O. 2018. Los problemas y limitaciones del DSM-5. Dilemata. Revista Internacional de Éticas Aplicadas, 27, 367-391.
  5. Ibarloza, A., Malles, E., Ibarloza, E. & Heras, I. 2018. The needs and effects of housing renewal policies in Spain: Implications for sustainability and accessibility. Sustainable cities and society 40, 244-253.
  6. Lavilla, J. 2018. The Prayer to Pan of Plato’s Phaedrus (279b8–c3): An Exhortation to Exercise the Philosophical Virtue. Symbolae Osloenses, 65-106.
  7. Pérez-Izaguirre, E. 2018. ‘No, I don’t like the Basque language.’ Considering the role of cultural capital within boundary-work in Basque education. Social Sciences 7(150), 1-20.
  8. Tapia, F. 2018. Émile Durkheim (1858-1917). Tendencias Sociales. Revista de Sociología 1, 5-20.
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    “Moderniaren Hastapenak Euskal Herrian” artikulu bilduma argitaratu dute

    Jakin, UPV/EHU eta Elkano Fundazioaren arteko elkarlanak bere fruituak eman ditu, eta jadanik eskuragarri dago Ur-Jauzia kolekzioaren hirugarren alea: Moderniaren Hastapenak Euskal Herrian. XVI. mendea: Elkanoren ingurune kulturala. Jakin Fundazioko idazkaria den Xabier Eizagirrerekin batera, artikulu bilduma berri honen argitaratzaileetako bat da AKTIBA-ITko kide Ekai Txapartegi. Horrez gain, bilduma honetan […]

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  • Fight Club

    Oso seinalea ona da ikertalde batean gustuko hainbat gai edo egile komunean edukitzea. Adibidez, AKTIBAko bi kidek idatzi dute Fight Club kultuzko filmari buruz (David Fincher-en 1999ko filma, Chuck Palahniuk-en izen bereko 1996ko nobelan oinarritua) 17 urteko aldearekin, Casado (2005) eta Karakasis & de Lera (2022). Hona hemen artikulu biak: […]

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  • Lokal-global haustura udal bozen atarian

    Udal hauteskundeen atarian Ekai Txapartegik argitaratutako iritzi-artikulua Berrian, hemen ikusgai.

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  • Tolosako txostena

    Casado da Rocha, A., Pérez Prat, L., Carbayeda Urruzola, L., & Garmendia Castaños, A. 2023. Tolosako Herritarren Batzarra. Ebaluazio txostena. Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

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  • Kalitatezko denborak eta espazioak

    Casado, A. 2022. “Unibertsitate hutsa ber-habi(li)tatu: partaidetza, kalitatezko denborak eta espazioak ikuspegi kolektiboak elkarren artean sortzeko”. En: Arnoso, M. & Gastón, A. (eds.) Unibertsitatea larrialdi testuinguru batean; 165-173 orr. Donostia: Emaús Fundación Social.

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  • Active experimentation through action research

    Eizagirre, A. Miren Larrea, M. and Fernando Tapia. 2023. “Active experimentation through action research: The experience of the Etorkizuna Eraikiz Think Tank.” In: Xabier Barandiarán, María José Canel, Geert Bouckaert (eds), Building Collaborative Governance in Times of Uncertainty Book Subtitle: Pracademic Lessons from the Basque Gipuzkoa Province. Leuven University Press.

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